مرکز فرهنگی هنری باشت 

این مرکز در دی ماه  سال 1384 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است .



خدمات مرکز :

 

اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

اجرای نمایش های عروسکی وتئاتر و نمایش فیلم

بخش های مرکز :

 

دارای  کتابخانه کودک ونوجوان، سالن آمفی تئاتر

امکانات ویژه مرکز :

 

/ سالن آمفی تئاتر /  2کارگاه هنری سفال و نقاشی

امکانات کارگاهی :

 

کارگاه نقاشی / کارگاه سفال

خدمات فراگیر :

 

 

روز و ساعات فعالیت :

 

مرکز در یک شیفت از 8 صبح الی 14 عصر / روزهای زوج پسر و روز های فرد دختر

پرسنل :

 

۱ نفر مسئول مرکز - 1 نفر نیروی هنری 30ساعته –یک نفر مربی ادبی 60 ساعته 1 نفر خدمات

شرایط عضویت :

 

داشتن حداقل 4 سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

خیابان شفا

تلفن :

 

تلفن :  07432623498

مسئول مرکز :

 

خانم محبوبه ظفری


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 


  • 1402/04/29 - 10:39
  • تعداد بازدید: 958
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری شانزدهمین نشست انجمن هنرهای نمایشی کانون کهگیلویه و بویراحمد

شانزدهمین نشست انجمن هنرهای نمایشی کانون کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا و " وحید محمدخانی" مدرس این دوره بصورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شانزدهمین نشست آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان راس ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۸تیر ماه با حضور بیش از ۳۸ نفر از اعضای انجمن،مربیان و کارشناسان و مدعوین بصورت آنلاین برگزار شد.
 
وحید محمد خانی نویسنده وکارگردان تئاتر و مدرس در مورد تاریخچه نمایشنامه خوانی ، چیستی وچرایی و ضرورت پیدایش نمایشنامه خوانی در تئاتر جهان مباحثی را مطرح کر و افزود: با توجه به اهمیت و استقبال از این گونه هنری ارزشمند حدود بیست سال اخیر در جشنواره های تئاتر فجر و سایر جشنواره های ملی نیز بصورت ویژه به آن توجه شده است.
مدرس این نشست آموزشی در ادامه به توضیح اصطلاحات علمی و فنی تئاتر ، فرق کارگردان و هدایت‌گر در نمایشنامه‌خوانی ، بازیگر و نقش‌خوان ، توضیح صحنه‌خوان و .... پرداخت.
 
وی با تاکید بر ارائه راهکارهایی مبنی بر تحلیل متن و مدیریت گروه افزود: هدایت‌گر نمایشنامه‌خوانی باید با ایجاد فرهنگ گفت‌وگو ، پرسش‌محوری نمایشنامه را مشخص کند .
 
در بخش دیگری از این نشست مجازی مدرس با ارایه نمونه عکس‌هایی از فعالیت نمایشنامه‌خوانی، معایب و محاسن ازنظر چیدمان و نورپردازی، لباس و.... مورد بررسی ، نقد و تحلیل قرار داد و به سئوالات اعضا در خصوص تفاوت‌های نمایش رادیویی و نمایشنامه‌خوانی ، افکت‌گذاری و آهنگ‌سازی نمایشنامه‌خوانی، تقلید و تغییر صدا و سایر موارد مطرح شده پاسخ داده شد .
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت